Chicago - New Orleans - New York

Naar Memphis

Breakfast in America (Supertramp 1979) deze ochtend. Heerlijk in de zon aan de rand van het water, wat wil je nog meer. Door een golvend heuvellandschap met veel dezelfde bloeiende bomen waar we de naam niet van kennen. We rijden nu veel meer dan de 2 vorige keren door bewoond gebied. Vooral langs de binnenweggetjes zie je toch wel veel ellende, stacaravans of soortgelijke huizen in beroerde staat, veel oud roest en ander afval in de ‘tuin’. Ik weet niet of het allemaal een gevolg is van de crisis, duidelijk is wel dat er veel Amerikanen niet echt van de welvaart profiteren. Vandaag onderweg maar een klein bbq-tje gekocht, de temperaturen blijven stijgen, dus buiten eten!

In Memphis naast Graceland op de campground een plaatsje gekregen voor 2 dagen. Nou ja, gekregen, het was wel even schrikken van de prijs ($ 43 per nacht), maar ach, eigenaresse Lisa Marie moet toch ook leven zullen we maar denken. Die heeft het al moeilijk genoeg gehad na haar huwelijk met de jongetjes liefhebber Michael. Vanavond met de shuttle bus naar Beale Street, morgen op bezoek bij de King!

Reinier

Dat oude roest kan nog veel waard zijn getuige de opkopers en tv programma's. Zoals storage en pickers. Exacte programma namen ben ik even kwijt.