Chicago - New Orleans - New York

Eerste dag, camper ophalen

De dag begon wel erg vroeg, half zes liep de wekker af, om 6 uur stonden er 2(!) bussen van RoadBear die ons naar de fabriek zou brengen. Na zo’n 5 hotelstops zaten de 2 bussen aardig vol, dat hadden we echt niet verwacht. De tocht naar de fabriek duurde uiteindelijk ruim 3 uur, onderweg nog wel een koffiestop, waar we nog even een ontbijtje konden nuttigen. Zo’n 4 uur later hadden we dan eindelijk de sleutels van onze camper. Tja, voordat van zo’n 40 huurders alle papieren zijn ingevuld, uitleg is gegeven over de camper, er gecontroleerd is op eventuele schade en zichtbare gebreken en er nog een presentatie over het contract e.d. is gevolgd, nou dan ben je wel wat uurtjes verder. Dit keer hebben het kleinste model (‘maar’ net 7 meter) gekregen, nog steeds ruim genoeg en een groot vast bed achterin. Daarna boodschappen gedaan en meteen maar enkele Amish koetsjes ‘gespot’. Vreemd gezicht hoor, een zwart gesloten rijtuigje wat ingehaald word door zo’n truck met grote vierkante neus. Op de plaatselijke campground neergestreken, weliswaar gesloten maar toch een aantal plekken open inclusief elektriek.

Reinier

Leuk om te lezen! Veel plezier daar.